Het is mij... Fluxburn3r

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
fluxburn3r
Ei

Het is mij... Fluxburn3r

Bericht door fluxburn3r »

Hoi iedereen,

Ik ben fluxburn3r, ook wel bekend als Björn.
Ik ben 36 en heb een 1,5m zoetwater aquarium met potloodvisjes, halfsnavelbekjes, diamantzalmen en dwergchicliden en een kleintje met een Betta splendens.
Hierdoor dus ook regelmatig op vivarium te vinden, ook in het gevolg van Nickey Aquaria (inner circle :P ).
Na een aantal keer langs de reptielen te zijn gelopen trekt het me toch wel om hier ook iets mee te willen doen.
Ik heb nog een oud aquarium leeg staan die ik hier eventueel voor kan gebruiken.

Ik wil makkelijk beginnen met Pachnoda marginata om evt later uit te breiden of over te stappen naar een wat grotere/moeilijkere soort.
Een slang lijkt me ook wel tof maar daar heb ik de ruimte (momenteel) echt niet voor en denk dat vrouwlief dit ook niet op prijs stelt :P
Pijlgif kikkers misschien ooit in de toekomst, hier komt natuurlijk wel wat meer techniek bij kijken.
Truffel
L2

Bericht door Truffel »

Welkom op het forum, leuk dat je er bent en ja het water leven is prachtig, maar al snel neigt het naar meer :D Zelf heb ik ook diverse aquariums gebruikt voor kweekprojecten en uiteraard zaten er altijd verdwaalde visjes, slakken en garnalen tussen. Toch jeukte het bij mij ook al een paar jaar om eens verder te kijken en sta nu op het punt om geheel opnieuw te beginnen met alles, maar dan in de situatie van een bonte verzameling.

Ik denk dat je veel plezier op dit forum zult vinden, en zeer zeker ook mensen met ruime ervaring en voldoende informatie.

Hartelijk welkom :-E
Plaats reactie