Ik ben terug

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
jackdw
Ei
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 19 mar 2023, 15:57

Ik ben terug

Bericht door jackdw »

Het is weer even geleden dat ik op het forum was.
Inmiddels ben ik een vet jaar verhuisd naar het landelijke Hoegaarden, van het bier inderdaad, en had vorig jaar weer een doosje dola's meegebracht om te laten "keveren".
Die imago's zijn inmiddels te ruste gegaan en het kriebelde toch weer. :roll:
Wat miljoenpootjes en pissebedden waren er nog van het vorige adres, mijn vrouwtje kijkt daar ook met grote belangstelling naar, en na bezoekjes aan Terraria Houten, maar niks meegbracht, was ik dus gisteren op de Bourse des insectes in Mons, in het nederlands "Bergen".
Wat een mooie beurs seg, was zeker 10 jaar geleden en toen was het een klein beursje maar nu uitgegroeid tot een flink evenement met 3 zalen en ook wat opgezetten-voor-de-eeuwigheid in platte kistjes. :-o
Natuurlijk met enkele fijne bekenden gebabbelt en toen zag ik Clorocala conjux, of liever: L3 larfjes beloofd ergens tussen de blaadjes in een plastic doosje. Die soort had ik in het verleden nog niet gehad en op internet gezien hoe ze er uit zien en dan maar 2 x 10 larvebeesten mee verhuisd naar bij mij ...
Ik had een exo-terra van 30 x 30 x 60 klaarstaan voor eventualiteiten en die is nu geënt met de toekomstige bewoners ... :-E
En toen dacht ik: da "kever-forum" is echt wel interessant en daar zou 'k graag terug lid van worden ...en 't mocht! :mrgreen:
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Jack,

Welkom terug op het forum.
Leuk dat je je weer aangemeld hebt en ook weer wat kevers in huis gehaald hebt. Ik ben benieuwd hoe het zal gaan met jouw Chlorocala kweek. Wellicht kan je wat foto's posten dan.
Heel veel plezier hier weer.

Pim
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Welkom Jack!
Leuk dat je weer bent gestart met de keverhobby; heel plezier weer op het forum!

Arie
Plaats reactie