Iguanaman
Iguanaman
Hallo allemaal
Ik kom ook eens op dit forum kijken(en meedoen) omdat ik kevers zeer cool en interessant vind.
Verder kweek ik nu:
wandelendetakken(ga ik zo even opnoemen)
miljoenpoten (A. Gigas
bidsprinkhanen (Hierodula Membaeca of Hierodula grandis((wordt vaak gebruikt door verkopers))
En heb ook nog reptielen
- baardagamen (pogona vitticeps)
- kameleon (chameleon calyptratus)
Kan zijn dat wat latijnse namen verkeerd staan maar ik doe het uit mijn hoofd.
Wandelendetakken
psg 1
psg 4
psg 5
psg 9
psg 13
psg 14
psg 18
psg 23
psg 118
psg 144
psg 173
psg 255
psg 270
psg 278
psg 290
en een tot nu toe onbekende soort.
verder zijn mijn hobby's drummen, in de band spelen en dat was het geloof ik.
Grz stefan
Ik kom ook eens op dit forum kijken(en meedoen) omdat ik kevers zeer cool en interessant vind.
Verder kweek ik nu:
wandelendetakken(ga ik zo even opnoemen)
miljoenpoten (A. Gigas
bidsprinkhanen (Hierodula Membaeca of Hierodula grandis((wordt vaak gebruikt door verkopers))
En heb ook nog reptielen
- baardagamen (pogona vitticeps)
- kameleon (chameleon calyptratus)
Kan zijn dat wat latijnse namen verkeerd staan maar ik doe het uit mijn hoofd.
Wandelendetakken
psg 1
psg 4
psg 5
psg 9
psg 13
psg 14
psg 18
psg 23
psg 118
psg 144
psg 173
psg 255
psg 270
psg 278
psg 290
en een tot nu toe onbekende soort.
verder zijn mijn hobby's drummen, in de band spelen en dat was het geloof ik.
Grz stefan
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Hey Stefan welkom ! Jaaaaa kevers zijn uber cool ! je zal je hier zeker gaan vermaken...
aardige lijst wt'jes, heb je ze allemaal nog in kweek ? Ben zelf ook ooit begonnen met wt wb en biddies en heb er nog steeds een paar maar nu zijn het vooral de kevers who rules... 

van harte welkom en een aardigelijst met dieren heb je zeg 

Met vriendelijke groet
Diana
Diana
Ik heb van de meeste aardig wat eitjes liggen ja vooral de psg 1 gaat nu als een speer en er komen nu veel psg 278 wandelende bladeren uit!
Ik weet trouwens niet of het een beginners soort is maar (uit mijn hoofd) Dynastes hercules(klopt dat?) Vind ik een zeer mooie soort. Ik vond ook al eens in frankrijk in de duinen verschillende neushoorn kevers. Een helemaal zwarte en wit met zwart.
Mvg stefan
Ik weet trouwens niet of het een beginners soort is maar (uit mijn hoofd) Dynastes hercules(klopt dat?) Vind ik een zeer mooie soort. Ik vond ook al eens in frankrijk in de duinen verschillende neushoorn kevers. Een helemaal zwarte en wit met zwart.
Mvg stefan
Hoi Stefan,
Welkom op het forum. Je hebt nu toegang tot de andere onderdelen van het forum en je zal daar wel vinden wat je zoekt. Veel plezier.
Groeten,
Pim
Welkom op het forum. Je hebt nu toegang tot de andere onderdelen van het forum en je zal daar wel vinden wat je zoekt. Veel plezier.
Groeten,
Pim
Hoi Stefan, de Dynastici zijn niet echt een goeie beginnerssoort maar kijk even rond dan vind je wel redelijk wat beginnerssoorten hier.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Is goed ik ben iemand met de instelling Als je iets doet doe het dan goed. IK wist al dat de fruitkevers van dola's (toch?) makkelijk zijn ..
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dat zijn zeker beginners kevers ! 

Herculeskevers hebben gewoon meer ruimte (grotere bakken) en vermolmd hout (60% tov 40% bladhumus) nodig. Ze vragen ook veel meer geduld.
Wat wel een beginner dynastidae is: Xylotrupes gideon spp.. Er is verder ook Allomyrrhina dichotomus.
Welkom in ieder geval
Wat wel een beginner dynastidae is: Xylotrupes gideon spp.. Er is verder ook Allomyrrhina dichotomus.
Welkom in ieder geval