Vivarium online test
Vivarium online test
Vandaag begint om 14:00 de test van Vivarium online op YouTube.
Dit is de link Vivarium online testuitzending
Veel plezier met kijken.
Dit is de link Vivarium online testuitzending
Veel plezier met kijken.
Iemand gekeken behalve ik?
Ben helaas in slaap gevallen.
Dus nee heb het niet gekeken
Dus nee heb het niet gekeken
Ach Maurice, je kan het ook terugkijken via bovenstaande link!
Dit fragment was uiteraard het mooiste van de hele uitzending: Mooiste fragment
We hebben gelijk maar een deal gemaakt met de organisatie en we gaan in november live in de uitzending met kevers aan tafel zitten. Uiteraard zullen we jullie om hulp vragen om wat mooie exemplaren te kunnen laten zien, maar dat gaat nog even duren uiteraard.
We hebben gelijk maar een deal gemaakt met de organisatie en we gaan in november live in de uitzending met kevers aan tafel zitten. Uiteraard zullen we jullie om hulp vragen om wat mooie exemplaren te kunnen laten zien, maar dat gaat nog even duren uiteraard.
Gekeken zoals je weet. Erg leuk om alvast een soort sneak preview te hebben gekregen!
🪲 Beetlegems 🪲
Mooi te horen toch.Pim schreef: za 11 jul 2020, 20:50 Ach Maurice, je kan het ook terugkijken via bovenstaande link!
Gaan we daar maar naar toe werken en kweken.
Nog meer leden die gekeken hebben, live of achteraf?
Wanneer ik tijd heb kijk ik m nog even.
Ik eerste stuk maar ik vond het een laf begin met zo'n lang recap filmpje van vorig jaar, daar had ik niet echt iets aan. Leukste stukje wil ik nog wel een keer terugkijken
Live, Larf, Love
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Het was een stuk korter dan verwacht, de uitzending. Maar leuk om een idee te krijgen wat de bedoeling gaat zijn. Gaaf om toch onze mooie hobby daar nog maals te mogen komen spammen.