nieuw
nieuw
Hi,
Ik ben Peter. Een 25 jaar bezig met voornamelijk het houden van gekko's en agamen allerhande. Vandaag heb ik aan kevers zitten:
Chlorocala conjux conjux
Eudicella aethiopica
Smaragdesthes africana africana
Mecynorrhina polyphemus confluens
Groeten,
Peter
Ik ben Peter. Een 25 jaar bezig met voornamelijk het houden van gekko's en agamen allerhande. Vandaag heb ik aan kevers zitten:
Chlorocala conjux conjux
Eudicella aethiopica
Smaragdesthes africana africana
Mecynorrhina polyphemus confluens
Groeten,
Peter
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Peter en een heel hartelijk welkom op het forum ! Mooi lijstje kevers al ! Geweldig dat je de Chlorocala conjux conjux heb zitten ! Ben ze nog nooit in het echt tegengekomen. Ha ha mocht je ooit nakweek hebben ben ik zeker geinteresseerd ! Ben je ook al zo lang bezig met kevers als je reptielen ?
Hi,
Op het ogenblik zitte qua gekko's:
Uroplatus lineatus en guentheri, Phelsuma abbotti chekei, Strophurus taenicauda, Diplodactylus vittatus, Geckonia chazaliae, Hemidactylus imbricatus, Nephrurus milii, Ptenopus garrulus.
Op het ogenblik zitte qua gekko's:
Uroplatus lineatus en guentheri, Phelsuma abbotti chekei, Strophurus taenicauda, Diplodactylus vittatus, Geckonia chazaliae, Hemidactylus imbricatus, Nephrurus milii, Ptenopus garrulus.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima

Goh, heb al regelmatig wel eens een kweekje Pachoda's opgezet maar is maar het laatste jaar dat ik me er wat meer mee bezig hou. Neemt niet veel plaats inHansje Pansje schreef:Ha Peter en een hel hartelijk welkom op het forum ! Mooi lijstje kevers al ! Geweldig dat je de Chlorocala conjux conjux heb zitten ! Ben ze nog nooit in het echt tegengekomen. Ha ha mocht je ooit nakweek hebben ben ik zeker geinteresseerd ! Ben je ook al zo lang bezig met kevers als je reptielen ?

Hallo Peterb,
leuk hobby-lijstje heb je daar!
Je bent dus bekend met het langzaam aan uitgebreider worden van de hobby,
dat gaat met de kevers ook vast zo worden
Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum,
van harte welkom en veel plezier hier!
leuk hobby-lijstje heb je daar!
Je bent dus bekend met het langzaam aan uitgebreider worden van de hobby,
dat gaat met de kevers ook vast zo worden

Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum,
van harte welkom en veel plezier hier!
Je eigen gras is groener dan je denkt