stuifmeelkorrels
-
- L3
stuifmeelkorrels
blijken onze Pachnoda marginata peregrina (rozekevers) stuifmeelkorrels te verkiezen boven hun jelly's
is dit wel goed voor de kevers??
Dank bij voorbaat
erwin&sonja
is dit wel goed voor de kevers??
Dank bij voorbaat
erwin&sonja
Als ze het eten (doen ze bij mij ook) is het wel goed. Er zitten o.a. eiwitten in. Hier eten ze het naast de jellies.
Waar halen jullie deze korrels? Of leggen jullie gewoon paardebloemen of iets dergelijks in de bak?
Grtz
Grtz
ik heb een keer een allysum in mijn bak gezet en die werd helemaal gesloopt en opgegeten 

Reformzaakphasmwave schreef:Waar halen jullie deze korrels? Of leggen jullie gewoon paardebloemen of iets dergelijks in de bak?
Grtz
Thanx! Wel even moeten googlen wat een "reformzaak" was, iets als een bio- of natuurwinkel dusPim schreef:Reformzaakphasmwave schreef:Waar halen jullie deze korrels? Of leggen jullie gewoon paardebloemen of iets dergelijks in de bak?
Grtz

-
- L3
rechtstreeks van bij de imker vandaan
gebruiken stuifeelkorrels al jaren voor onszelf(op de boterham met honing)en voor de baardagamen,maar dan vermalen
even googlen,en de inhoud en goede werking is duidelijk
kwamen er per ongeluk achter dat de kevers dit zeer lekker vinden
gebruiken stuifeelkorrels al jaren voor onszelf(op de boterham met honing)en voor de baardagamen,maar dan vermalen
even googlen,en de inhoud en goede werking is duidelijk
kwamen er per ongeluk achter dat de kevers dit zeer lekker vinden
Wist al dat kevers er dol op waren, alleen nog nergens gevonden
. Zou dit ook een goed additief kunnen zijn voor de larven, mensen?
Grtz

Grtz
ik zou het niet weten. ik zou zeggen: test het eens uit 

-
- L3
als de stuifmeelkorrels in aanraking met vocht komen, is ze zeer snel schimmelvorming