Prosopocoilus giraffa keisukei
Ja ik zie ook wel al een paar relatief grote l1 (denk ik) larven onder in de bak. In mijn geval zijn ze er wel al minstens zo'n 20 dagen dus het is wel logisch dat ze al een stuk gegroeid zijn. Ik heb trouwens dan toch maar wat flake soil gekocht omdat ik het wachten een beetje moe ben
dus van zodra het aankomt, en ik het heb laten luchten voor een dag ofzo, kan ik eindelijk eens door de bak gaan. Aan de randen en de onderkant heb ik er toch al zo'n 5 of 6 gezien en ik ga ervan uit dat er nog wel meer zijn dus ik ben erg benieuwd.

-
- Cyclommatus elaphus
Ik begrijp dat ze heel erg goed op hiritake kinshi gaan .maar ik denk aangezien die ene van mij in 1 week bijna 3x zo groot is geworden op eigen substraat zal het zowiezo wel een man zijn gezien de groei .
Ik zou zowiezo altijd 50/50 doen qua substraat en het nieuwe flakesoil zodat de larven kunnen kiezen. Oud onderin en nieuwe bovenop, deels vermengd in het midden.
Ik zou zowiezo altijd 50/50 doen qua substraat en het nieuwe flakesoil zodat de larven kunnen kiezen. Oud onderin en nieuwe bovenop, deels vermengd in het midden.
ja dat was inderdaad het plan. ik ga er dan waarschijnlijk ook nog wat witrot hout bij doen van het stuk dat in de kweekbak zit. kinshi ga ik niet doen. beetje te duur voor mij en ik vind het bijna nergens.