Ik maakt me echt zorgen omdat ik geen mannetjes kreeg en de 2 die uitgekomen waren van de hand gedaan als trio's zijnde omdat er echt heel erg naar gevraagd werd en ik dacht (ach heb nog zoveel cocons ) inmiddels slim genoeg geweest om de vrouwen bij hun vaders te zetten en nu komen er mannetjes uit eindelijk! en deze met een groep onbevruchte vrouwen gezet .
1 mannetje gezien uit een cocon waar iets meer groene gloed in zat maar ik heb vorige keer al gemerkt dat het kan veranderen en dat ze in leeftijd ook nog eens kunnen verkleuren maar zit apart tot nader te bepalen.
Een goede indicator is volgens mij de onderkant voor echt paars bij uitkomst is deze paars/roze/oranje en geen groen erin. Dit bestudeerd door kijkgaatjes in cocons te maken en dagelijks te kijken of/en wat er uit komt .
Affijn weer al L2 larven gespot anders had ik een terarrium vol schitterende vrouwen gehad zonder nakweek waarschijnlijk.
Het is wel moeilijker geslacht te bepalen overigens als ze al op kleur zijn,in kunstlicht is het niet te doen door de iserende werking is alles twijfelachtig.
Zonlicht laat goed de deuk zien die de mannen hebben op hun onderlichaam alleen opgewarmd heb je dan weer te maken dat ze niet stilzitten en rondvliegen enz enz