3 tot 4 weken ongeveer en dan controleren hoe stevig het is. Beker ondersteboven en moet mooi blijven zitten.
Als je aanwend om met een satéprikker of iets, vanaf het begin af aan om de week te controleren op compactheid, krijg je er snel feeling voor.
Vrucht over gezet voor kinshi
-
- Cyclommatus elaphus
Ik wacht wel gewoon want ik ben bang op besmetting terwijl als het klaar is gebeurt er eigenlijk geen besmetting meer dan heb ik gemerkt bij aangekochte potten kinshi .Truffel schreef: wo 03 sep 2025, 07:27 3 tot 4 weken ongeveer en dan controleren hoe stevig het is. Beker ondersteboven en moet mooi blijven zitten.
Als je aanwend om met een satéprikker of iets, vanaf het begin af aan om de week te controleren op compactheid, krijg je er snel feeling voor.
Hoogstwaarschijnlijk krijgen andere sporen geen kans meer omdat het al overheerst is door één.
-
- Cyclommatus elaphus
Ik durf wel te zeggen dat het is gelukt nu maar is 1L potten proberen.
- Bijlagen
-
- 20250912_080705.jpg (123.75 KiB) 30 keer bekeken
-
- 20250912_080659.jpg (124.93 KiB) 30 keer bekeken
Durf je 1 pot op te offeren om de binnenkant met dwarsdoorsnede te bekijken? Dan heb je het ultieme zicht! Als je lang genoeg heb gewacht (volgens mij moet je nog minimaal twee weken), dan is het tot in de kern.
Super tof man!
Super tof man!
-
- Cyclommatus elaphus
Ik wacht nog wel ff 2 weken
Kan ik er gelijk dorcus of prosopocoilus larven op testen.

Kan ik er gelijk dorcus of prosopocoilus larven op testen.