Niet bijzonder maar wel mooi
Niet bijzonder maar wel mooi
Precies zoals de titel zegt.
- Bijlagen
-
- 20250729_134045.jpg (53.88 KiB) 68 keer bekeken
-
- Cyclommatus elaphus
Zeker! Ik vond zelf dat ik ze onderwaardeerde, nu wel de soorten gescheiden inmiddels in kweekbakken.
O, ik heb ze ook gescheiden zitten hoor. Dit zijn alleen twee vers uitgekomen imago's die ik in de aparte bakken doe.
-
- Cyclommatus elaphus
Ik denk dat het bij mij komt omdat ik destijds voederlarven had gekocht en bij marginata had gedaan uit vooroordeel maar daaruit is volgens mij sinuata gekomen.Pim schreef: wo 30 jul 2025, 12:37 O, ik heb ze ook gescheiden zitten hoor. Dit zijn alleen twee vers uitgekomen imago's die ik in de aparte bakken doe.
Lijkt me sterk dat uit "voederlarven" Pachnoda sinuata gekomen is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.René Verheij schreef: wo 30 jul 2025, 22:23Ik denk dat het bij mij komt omdat ik destijds voederlarven had gekocht en bij marginata had gedaan uit vooroordeel maar daaruit is volgens mij sinuata gekomen.
-
- Cyclommatus elaphus
Kan eigenlijk niet anders ik heb ze destijds bij de intratuin gekocht om de jongste telg hier iets te geven om te verzorgen derest kwam uit breda gegeven als overschot en dat was allemaal marginata bij mijn weten.Pim schreef: wo 30 jul 2025, 23:10Lijkt me sterk dat uit "voederlarven" Pachnoda sinuata gekomen is. Dat heb ik nog nooit meegemaakt.René Verheij schreef: wo 30 jul 2025, 22:23Ik denk dat het bij mij komt omdat ik destijds voederlarven had gekocht en bij marginata had gedaan uit vooroordeel maar daaruit is volgens mij sinuata gekomen.
Ligt eraan waar ze de larven vandaan hebben.
Van een Hobbykweker kan dat zo maar.
Stichting Artisklas Haarlem
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
http://artisklas-haarlem.nl
de kleinste officiële dierentuin van Nederland
De Intratuin zal alleen Pachnoda marginata hebben. Als "Breda" een hobbykweker was kan ik het me wel voorstellen, maar van standaard winkels niet.René Verheij schreef: wo 30 jul 2025, 23:20Kan eigenlijk niet anders ik heb ze destijds bij de intratuin gekocht om de jongste telg hier iets te geven om te verzorgen derest kwam uit breda gegeven als overschot en dat was allemaal marginata bij mijn weten.