Wauw, dit was zó tof geweest om live te showen op het Vivarium! Toch leuk dat je ze in ieder geval in de studio laat zien dan
Oryctes nasicornis uitkomst
🪲 Beetlegems 🪲
Ja, ik hoop alleen wel dat er dan nog imago's leven, want zo lang leven ze niet. Eten doen ze al helemaal middelmatig. Nog twee maanden volhouden tot Vivarium.Lous schreef: ma 28 sep 2020, 12:06Wauw, dit was zó tof geweest om live te showen op het Vivarium! Toch leuk dat je ze in ieder geval in de studio laat zien dan
Soms blijven ze bijzonder lang leven en soms zijn ze inees dood. Ik zou ze iedd zo koel mogelijk houden dan leven ze het langst..
Toevallig zijn ze bij mij ook allemaal uitgekomen, wat een prachtige beesten blijven het!
Toevallig zijn ze bij mij ook allemaal uitgekomen, wat een prachtige beesten blijven het!
-
- Ei
Ik heb er hier 6 die pas n paar weken uit de pop zijn. Wat geef ik ze nu best te eten?
gewoon banaan???
gewoon banaan???
Volgens chatgtp:Dynastes Fey schreef: do 10 okt 2024, 18:04 Ik heb er hier 6 die pas n paar weken uit de pop zijn. Wat geef ik ze nu best te eten?
gewoon banaan???
"De imago's van Oryctes nasicornis (de Europese neushoornkever) voeden zich voornamelijk met rottend hout of plantmateriaal dat in ontbinding is. Ze eten meestal de sappen en vezels van dood hout, compost of mest."
-
- Ei
Oh dus eigenlijk hoef ik ze niks extra te geven dan? Want ik hou ze gewoon in een mix van witrot hout en dode bladeren…Pim schreef: do 10 okt 2024, 21:09Volgens chatgtp:Dynastes Fey schreef: do 10 okt 2024, 18:04 Ik heb er hier 6 die pas n paar weken uit de pop zijn. Wat geef ik ze nu best te eten?
gewoon banaan???
"De imago's van Oryctes nasicornis (de Europese neushoornkever) voeden zich voornamelijk met rottend hout of plantmateriaal dat in ontbinding is. Ze eten meestal de sappen en vezels van dood hout, compost of mest."
- Bijlagen
-
- Net in hun nieuwe verblijf gezet
- IMG_2416.jpeg (125.69 KiB) 289 keer bekeken
Nee, bij mij eten ze eigenlijk helemaal niet.