Hallo,
Ik ben Peter de G. 54 jaar en uit de midden van het land. Ik ben nieuw met deze hobby en hopelijk kan dit forum mij helpen met het e.a.
Omdat ik veel weg ben wil ik graag zelf een terrarium maken, die ook voor de grootste deel van de tijd "zelfvoorzienend" moet zijn.
Ik heb natuurlijk veel vragen!
Wie ben ik?
Welkom, voor vragen zit je sowieso goed! Ik check mijn terraria maandelijks, als er kevers (imago's) zijn iets vaker want daar moet ik cupjes beetle jelly vervangen.
Live, Larf, Love
Hallo Peter,
Welkom op het forum.
Leuk dat je ook met kevers begonnen bent. Zoals Mirrku al aangaf kan je hier voor jouw vragen terecht en tevens zijn er al veel antwoorden op vragen hier beschreven. Je kan dus putten uit heel veel kennis die hier al beschreven is.
Binnenkort (23 en 24 november) staat het forum met andere kever- en insectenkwekers op het Insectenplein op Vivarium. Wellicht ook een idee om daar eens te kijken?
Veel plezier hier.
Pim
Welkom op het forum.
Leuk dat je ook met kevers begonnen bent. Zoals Mirrku al aangaf kan je hier voor jouw vragen terecht en tevens zijn er al veel antwoorden op vragen hier beschreven. Je kan dus putten uit heel veel kennis die hier al beschreven is.
Binnenkort (23 en 24 november) staat het forum met andere kever- en insectenkwekers op het Insectenplein op Vivarium. Wellicht ook een idee om daar eens te kijken?
Veel plezier hier.
Pim