Hallo keverliefhebbers

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Kever
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 15 jul 2022, 04:30

Hallo keverliefhebbers

Bericht door Kever »

Dag keverliefhebbers,

Ik ben een dieren- en natuurliefhebber wonend in Friesland. Vooral reptielen, amfibieën en insecten vind ik fascinerend en al jarenlang ben ik een gepassioneerd salamander houder. Toen ik in de dierentuin eens wat fel-groen gekleurde Chlorocala's zag, was ik (en mijn vriendin ook) eigenlijk meteen verkocht. Kevers kunnen prachtige kleuren en texturen hebben en het lijkt mij leuk om ze zelf te houden in een mooi terrarium in de woonkamer. Mijn oog is gevallen op Chlorocala africana oertzeni. Tijdens het inlezen over kevers bleek al gauw dat dit Nederlandse forum een grote bron van kennis en ervaring is en ik zou graag ook de mooie foto's zien die erbij horen, zodat ik goed voorbereid mijn eerste kevers kan introduceren.

PS: Ik was verbaasd dat de naam Kever nog niet bezet was op dit forum haha.

Mvg,

Kever
Capsicum
Moderator
Berichten: 329
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Welkom op dit forum! Leuk dat je naar Chlorocala aan het kijken bent, op dit forum ga vast genoeg leuke informatie vinden om een start te maken.
Het verbaast mij eerlijk gezegd ook dat Kever nog vrij was, je kunt die naam vast voor grof geld doorverkopen ;)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Welkom op het forum. Leuk dat je geïnteresseerd geraakt bent om kevers te houden. Hier kan je uiteraard genoeg informatie vinden om jouw nieuwe hobby goed op te starten. Heel veel plezier hier!

Pim
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Welkom hier! chlorocala zijn echt heel mooi!
Live, Larf, Love
KarmaMadeMeDoIt
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 27 jul 2022, 20:14

Bericht door KarmaMadeMeDoIt »

Welkom!
Plaats reactie