Mecynorrhina torquata ugandensis van Mirkku
Zeker, wat kan een mens daar blij van worden he!?
Live, Larf, Love
Dank voor het delen van die mooie foto's.
Ook wij genieten elke keer weer van de verschillende soorten die hier op het forum voorbij komen.
De Larven zijn leuk maar als de kevers uit komen begint het echte genieten van de leuke capriolen in het terrarium.
Daar kan netflix niet tegenop.
Ook wij genieten elke keer weer van de verschillende soorten die hier op het forum voorbij komen.
De Larven zijn leuk maar als de kevers uit komen begint het echte genieten van de leuke capriolen in het terrarium.
Daar kan netflix niet tegenop.

Helemaal mee eens

🪲 Beetlegems 🪲
Fotospam!
+4 mannen
+1 vrouw
Totaal aantal kevers nu:
6 mannen
1 vrouw
Wie oh wie ga ik aan deze vrouw koppelen...
+4 mannen
+1 vrouw
Totaal aantal kevers nu:
6 mannen
1 vrouw
Wie oh wie ga ik aan deze vrouw koppelen...

Live, Larf, Love
De keuze is reuze. 
Persoonlijk zou ik voor man 2 of 1 gaan.
Persoonlijk zou ik voor man 2 of 1 gaan.
Wat een genot om naar te kijken.
heel veel plezier met de kweek.
heel veel plezier met de kweek.
Wat is dit genieten jongens, weer twee práchtige vrouwen mogen verwelkomen:
Ik denk erover ze op kleur te koppelen. Een donkerblauw koppel heb ik al samen zitten maar een oranjebruin en een groen koppel zijn nu ook 'beschikbaar'. Ik weet dat fenotype niet alles zegt maar ben tóch benieuwd of ik resultaat zal kunnen zien . Straks even naar Ac-tion voor meer kweekbakken!
De man zonder tekening zoekt trouwens sowieso een nieuw huis, zal er nog even een topic voor maken.
Ik denk erover ze op kleur te koppelen. Een donkerblauw koppel heb ik al samen zitten maar een oranjebruin en een groen koppel zijn nu ook 'beschikbaar'. Ik weet dat fenotype niet alles zegt maar ben tóch benieuwd of ik resultaat zal kunnen zien . Straks even naar Ac-tion voor meer kweekbakken!
De man zonder tekening zoekt trouwens sowieso een nieuw huis, zal er nog even een topic voor maken.
Live, Larf, Love
Ik ben vorig jaar gestart met een klein onderzoek op het gebied van genotype en de eerste resultaten laten toch zeker wel gelijkenis zien tussen ouders en nakomelingenMirkku schreef: wo 17 jun 2020, 14:54 Ik denk erover ze op kleur te koppelen. Een donkerblauw koppel heb ik al samen zitten maar een oranjebruin en een groen koppel zijn nu ook 'beschikbaar'. Ik weet dat fenotype niet alles zegt maar ben tóch benieuwd of ik resultaat zal kunnen zien . Straks even naar Ac-tion voor meer kweekbakken!

🪲 Beetlegems 🪲