Beste Mensen,
Mijn naam is Angelo. Ik ben altijd een groot fan van Kevers geweest en heb mij hobby enige jaren moeten stop zetten wegens verhuizingen. Ik heb nu weer een leuke woning en meer tijd en wil er helemaal tegenaan! Ik had destijds een stuk of 14 verschillende kever soorten en heb er nu maar 3. Ik had goede contacten in Tjechie en bestelde via de post ook veel. Ik zou graag weer met mensen in contact willen komen die mij kunnen helpen aan nieuwe vriendjes waar ik voor kan zorgen. Ik hoef de mensen hier niet te vertellen waarom kevers zo bijzonder zijn en waarom Darwin er ook zo gek op was. Ik deel dezelfde liefde met jullie en bij deze ben ik ook een van u !
Ik wil nu 30-40 verschillende soorten huisvesten.
Laat mij s.v.p weten wie wat op voorraad heeft. Ook alle contact gegevens van betrouwbare Tjechen zijn welkom !
Om te beginnen een aantal van mijn favoriete opdondertjes ( laat maar weten indien iemand wat op voorraad heeft ) :
Eudicella smithi bertherandi
Homoderus gladiator
Dynastes satanas
Dynastes neptunus
Goliathus goliathus
Eudicella gralli mechowi
Odontolabis ludekingi
Allotopus moellenkampi babai
Hallo allemaal!
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Angelo en welkom !
?!?! Dan ben je vast naar een balzaal verhuist !
Welke 3 soorten heb je nu ?

Hoi Angelo,
Welkom op het forum en leuk om te horen dat je weer helemaal los wilt gaan. Je zult hier wel genoeg vinden van wat je zoekt en anderen kunnen wellicht ook van jou weer leren. Gaaf om te horen dat je zoveel soorten wilt gaan houden. Ik zou trouwens ook wel in zo'n balzaal willen wonen
Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Bij "Gevraagd" zal je wel direct een bericht willen plaatsen denk ik
Gefeliciteerd trouwens: je bent ons 100ste lid die ook een welkomstbericht geplaatst heeft!
Groeten,
Pim
Welkom op het forum en leuk om te horen dat je weer helemaal los wilt gaan. Je zult hier wel genoeg vinden van wat je zoekt en anderen kunnen wellicht ook van jou weer leren. Gaaf om te horen dat je zoveel soorten wilt gaan houden. Ik zou trouwens ook wel in zo'n balzaal willen wonen

Je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Bij "Gevraagd" zal je wel direct een bericht willen plaatsen denk ik

Gefeliciteerd trouwens: je bent ons 100ste lid die ook een welkomstbericht geplaatst heeft!
Groeten,
Pim
-
- Ei
Ik moet maar even wat foto's verkleinen dan kan ik ze plaatsen. Had net mooie gemaakt voor jullie
Heeft iemand nog goede Tsjechische adressen voor me? Ik wil beginnen met bestellen namelijk. Dan sla ik een voorraad in en kunnen jullie ook altijd bij me terecht
Heeft iemand nog goede Tsjechische adressen voor me? Ik wil beginnen met bestellen namelijk. Dan sla ik een voorraad in en kunnen jullie ook altijd bij me terecht