Nieuwkomer

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
cedric_G
Ei

Nieuwkomer

Bericht door cedric_G »

Hallo,
ik ben Cédric Goossens uit Overpelt, BE en ik heb al wat ervaring met wandelende takken. Ik ben ook geïntresseerd in kevers en hopelijk vind ik via dit forum mijn eerste soort.

Groetjes, Cédric
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Cederic welkom bij de afdeling kevers ! Je had toch ook psg 278 ?
Peter
Parend imago

Bericht door Peter »

Welkom Cédric je hebt toegang tot de rest van het forum.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
cedric_G
Ei

Bericht door cedric_G »

Hansje Pansje schreef:Ha Cederic welkom bij de afdeling kevers ! Je had toch ook psg 278 ?
Ik had eitjes maar omdat degene van wie ik ze had gekregen zijn kweek mislukt was moest ik ze jammer genoeg terug geven, maar ik heb misschien al nieuwe gevonden op www.phyllium.be

Mvg, Cédric
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima

Bericht door Hansje Pansje »

Oei dat is minder ! Maar wel vreemd dat je ze terug moest geven... Nou ja gelukkig heb je nieuwe gevonden... :)
cedric_G
Ei

Bericht door cedric_G »

Hansje Pansje schreef:Oei dat is minder ! Maar wel vreemd dat je ze terug moest geven... Nou ja gelukkig heb je nieuwe gevonden... :)
Ja nieuwe heb ik nog niet ben nog een deal aan het doen hopelijk gaat deze door.
Ik ga nu ook wat kevers houden maar weet nog niet welke soort.

Mvg, Cédric
Plaats reactie