Mijn naam is Adne en ik ben dus ook hier maar even begonnen. Heb samen met mijn vriendin al enige tijd een groep Pachnoda marginata peregrina en zijn daar heel blij mee. Maar zo langzaam aan kriebelen de grotere soorten bij mij toch wel. En wil daar wel goed over nadenken voor ik daar mee begin. Dus hopelijk kunnen jullie me helpen
Welkom op het forum! Altijd weer leuk om nieuwe leden erbij te krijgen. Dit forum staat bomvol met allerhande informatie omtrent de soorten die gehouden worden en hun verzorging. Mocht je iets leuks vinden dan kun je hier informeren wie je eventueel van larven of kevers kan voorzien.
Dank jullie wel. Ben zeker aan het inlezen en goed aan het denken. Maar wil eerst zorgen dat er van de pachnoda's een stabiele hoeveelheid nageslacht komt. Tot nu toe geen larf of ei gevonden.
Dag Adne en vriendin ! Welkom op het forum Blijft toch heel herkenbaar hoe we bijna allemaal met de Pachnoda marginata zijn begonnen. Moet zeggen dat dit soort ook bijna niet verveeld, ook niet na jaren. Balen dat het nog niet zo wil vlotten met de nakweek. Op wat voor substraat hou je ze ?
Maak je het blad dat door je mix zit ook fijn ? Heb je evt een foto van je substraat ? Misschien lukt het met een kleine verandering wel om nageslacht te krijgen.