Hallo allemaal Ik ben Rowan Ik was denk rond de 2a3 jaar geleden actief hier! Heb hier een aantal mooie kevers en larven aangeschaft ben nu inmiddels moeder van 2 dochters en ben nu weer me hobby aan t oppakken. blijf t toch interessant vinden al die mooie insecten. Heb nu een aantal wandelende bladeren en wat takken maar zou toch ook wat kevers willen ga maar eens kijken wat ik hier kan vinden
mvg Rowan
Hallo allemaal
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Dag Rowan, wat leuk dat je weer aan het keveren bent geraakt ! Welkom terug
Welk soort heb je gekozen ?

Dat weet ik nog niet helemaal denk de richting rozen kevers soort en africana oertzeni dacht ik weet even de Namen niet meer
Hoi Rowan,
Welkom terug op het forum. Leuk dat je weer teruggekomen bent. Jouw dochters zullen nog wel jong zijn, maar dan kan je ze alvast aan deze leuke dieren. Heb ik ook gedaan
Heel veel plezier weer.
Pim
Welkom terug op het forum. Leuk dat je weer teruggekomen bent. Jouw dochters zullen nog wel jong zijn, maar dan kan je ze alvast aan deze leuke dieren. Heb ik ook gedaan

Heel veel plezier weer.
Pim
Haha ja me oudste word in oktober 4 die is al helemaal weg van kleine beestjes. en me jongste woord binnen kort 4 maandjes! Nog ini mini hoop dat ze t ook super gaan vinden.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Natuurlijk wel ! En ze krijgen het van mama mee dat beestjes niet eng zijn...
Ind ze wil al alles mee nemen wat er van buiten rond kruipt van mij krijg ze een bakje was precies t zelfde was ook zo jong. Ging toen ook van alles verzamelen nu zijn wij er erg blij mee haha