Martijn
-
- L2
Martijn
Na ik ben dus Martijn ben 25 jaar woon in het zonnige Zeeland. Ben ook actief op het wandelende takken Forum en dus dus ook een aantal soorten WT. en al geruime tijd de wel bekende Pachnoda marginata peregrina in mijn bezit. En heb sinds het bezoek vandaag aan de beurs in Houten drie nieuwe soorten kevers er bij althans de larven er van dan. verder heb ik nog een koppel bidsprinkhanen en sprinkhanen en wat vissen die samen zitten met wat soorten slakjes en ik heb ook nog wat klauwkikkertjes. En als er verder nog vragen zijn dan hoor ik ze wel.. 

welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Martijn heel hartelijk welkom op het forum ! Leuk dat je je hebt aangemeld na vanmiddag
Welke soorten heb je aangeschaft ? Je hebt nu toegang tot de rest van het forum 

welkom Martijn
welkom
-
- L2
Dank jullie...
Ik heb larven van eudicella euthalia bertherandi, chlorocala africana africana en chlorocala africana oertzeni gekocht op de beurs gisteren..

Ik heb larven van eudicella euthalia bertherandi, chlorocala africana africana en chlorocala africana oertzeni gekocht op de beurs gisteren..
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Mooie soorten !
-
- L2
Zeker ben er ook heel blij mee...