Via de zoekfunctie kom ik het nergens tegen, maar is in een terrarium, ter bevestiging van luchtplanten en hout en stenen etc etc , hot glue te gebruiken?? Kan dat tegen vochtige omgeving en is het geschikt voor kevers en dergelijke

---
Ik denk zelf ook niet dat het kwaad kan, maar toch beter zeker weten, ja tochlous77 schreef: ma 30 dec 2019, 09:31 Volgens mij moet dat wel kunnen. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar dat komt ook omdat ik mijn terrarium met achterwand zo gekocht heb. Mijn andere terrariums hebben geen achterwand en daar zet ik de materialen los in.
Ik vind het erg leuk, ze klimmen er graag opRatlook schreef: ma 30 dec 2019, 09:37 Hoe bevalt jouw achterwand van kurk, daar zijn ook verschillende meningen over![]()
Dus jij hebt er geen last van dat ze het heel erg snel "vernielen " ??lous77 schreef: ma 30 dec 2019, 10:08Ik vind het erg leuk, ze klimmen er graag opRatlook schreef: ma 30 dec 2019, 09:37 Hoe bevalt jouw achterwand van kurk, daar zijn ook verschillende meningen over![]()
Ik heb in een andere bak ook weleens een plaat varenwortel gehad en dat vind ik eigenlijk mooier, maar is ook een stuk duurder.