hoi,
Ik ben nieuw hier...
ik kom hier vooral even rondneuzen om wat informatie op te doen en eens te zien of deze diertjes iets voor mij kunnen zijn.
Groetjes uit Lier
sam
Nieuwsgierig
Hoi Sam,
Leuk dat je je aangemeld hebt. Van waar jou interesse in kevers en hoe lang ben je er al in geïnteresseerd?
Groeten,
Pim
Leuk dat je je aangemeld hebt. Van waar jou interesse in kevers en hoe lang ben je er al in geïnteresseerd?
Groeten,
Pim
welkom Sam
Welkom
psg 1,Psg 5,psg 9,Psg 270,Baardagaam,Pachnoda marginata peregrina,Morio,
Eudicella euthalia bertherandi
Eudicella euthalia bertherandi
wel, nogal simpel eigenlijk. Ik kom regelmatig in de wintertuin van de Zoo van Antwerpen en daar hebben ze een terra gezet met prachtige Mecynorhina polyphemus confluens. Ik hou zelf ook gifkikkers en zag regelmatig ook larven aangeboden op beurzen. en het toeval wil dat ik nog een leeg aqurium had staan.Pim schreef:Hoi Sam,
Groeten,
Pim
Ik moet toegeven dat sindsdien de interesse is gewekt om een keversoort te houden en te kweken...
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Sam een hartelijk welkom op het forum ! De Mecynorhina polyphemus heeft waarschijnlijk dan ook de voorkeur voor in je bak ? Mooie beesten !
welkom
Hoi Sam,
Nu je iets meer verteld hebt over jezelf en de link met kevers heb je toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier!
Groeten,
Pim
Nu je iets meer verteld hebt over jezelf en de link met kevers heb je toegang tot de rest van het forum. Heel veel plezier!
Groeten,
Pim
Welkom op het forum 

Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina