hallo
hallo
ik heet jeroen, ben 22 jaar en woon in belgië. ik ben nog niet lang bezig met het houden en kweken van kevers maar heb wel al heel veel informatie opgezocht en heb ook het boek for the love of rhinoceros and stag beetle dus weet ik er wel wat meer over dan de meeste beginners. mijn eerste kevers waren Pachnoda marginata peregrina en na een tijdje met die gekweekt te hebben, heb ik die allemaal aan een vriend gegeven.
de soorten die ik nu heb zijn:
Eudicella woermanni
Xylotrupes gideon
Dynastes hercules lichyi
Dynastes hercules occidentalis
de soorten die ik nu heb zijn:
Eudicella woermanni
Xylotrupes gideon
Dynastes hercules lichyi
Dynastes hercules occidentalis
Welkom Jeroen, kom erbij.
Je hebt nu toegang tot de rest van het forum.
Je hebt nu toegang tot de rest van het forum.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima
Ha Jeroen en welkom op het forum !
E. woermanni zijn vroege L2
X. gideon zijn imagos maar nog niet actief
D. h. lichyi zijn L3 hoe ver ze in dit stadium zijn weet ik niet omdat het soms wel heel lang kan duren en ik ook nog niet zo veel ervaring heb. ik had ze 9 maanden geleden gekocht als L3 en ze wegen nu allemaal tussen de 40 en 50 gram (eind vorige maand gewogen).
D. h. occidentalis zijn vroege L3
ik woon in Herk-de-Stad en ik zal zeker af en toe wat foto's plaatsen
X. gideon zijn imagos maar nog niet actief
D. h. lichyi zijn L3 hoe ver ze in dit stadium zijn weet ik niet omdat het soms wel heel lang kan duren en ik ook nog niet zo veel ervaring heb. ik had ze 9 maanden geleden gekocht als L3 en ze wegen nu allemaal tussen de 40 en 50 gram (eind vorige maand gewogen).
D. h. occidentalis zijn vroege L3
ik woon in Herk-de-Stad en ik zal zeker af en toe wat foto's plaatsen
- Hansje Pansje
- Protaetia speciosissima