Truffel

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Truffel
L1

Truffel

Bericht door Truffel »

Beste allemaal,

Tig jaren heb ik al interesse in insecten, tropische dieren, aquariums, paludariums en etc. Veel verder dan vaak wat dingen opzoeken en bekijken is het nog niet gekomen. Ik heb er dan ook niets van onthouden en toch blijft de kriebel telkens weer terug komen.

Omdat ik geen kennis heb, niet weet wat realistisch is, de juiste aanpak weet en etc, heb ik mij aangemeld bij dit forum om te kijken wat haalbaar is en of ik er wel verstandig aan doe. Ik moet mij dus eens serieus gaan verdiepen in alles en de keuze maken of dit voor mij geschikt is met mijn huidige plannen en leven.

Op een leuke een leerzame toekomst, zonder de keuze definitief te maken, groet ik U allen vriendelijk.
Pim
Beheerder
Beheerder

Bericht door Pim »

Hallo Truffel,

Welkom op het forum.
Wat goed dat je jezelf eerst wil inlezen voordat je toegeeft aan jouw kriebels. Het houden van kevers is niet heel moeilijk, zeker niet met alle informatie die je hier op het forum kan vinden. Zoek gerust eerst alles op.

Heel veel plezier hier.

Pim
Truffel
L1

Bericht door Truffel »

Hartelijk dank voor het welkom,

Ik zal mij rustig inlezen, en eventuele voorbereidingen in een vroege fase treffen, om haast en ergernis te voorkomen. Ik heb gelukkig ook de tijd en wil er ook iets moois van maken waar ik veel plezier aan kan beleven, ik zie het dan ook als onderdeel van mijn woning inrichting. Ik heb al een mooie plek waar het gaat gebeuren en zal mij gaan verdiepen in wat voor omgeving het beste is bij een gemiddelde soort (uiteraard verdieping wanneer er een keuze is gemaakt voor de specifieke dieren).

Truffel.
Plaats reactie