Hallo allemaal

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
CVDB
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 12 nov 2023, 16:37

Hallo allemaal

Bericht door CVDB »

Hallo,
Mijn naam is Cheyenne. Ik heb gisteren op Vivarium de stand van Coleoptera bezocht en daar ontdekte ik bij mezelf een fascinatie voor kevers. Nooit eerder mee bezig geweest, maar toen ik daar alle mooie exemplaren zag en een kever op mijn hand heb gehouden, voelde ik enorm veel enthousiasme. Ik begon te stralen en heb het de hele dag ook nergens anders meer over gehad. Dat gebeurt me niet zo vaak.
Ik ben lid geworden van dit forum om meer te leren over kevers en me goed in te lezen, zodat ik ze misschien zelf kan gaan houden/kweken. Ik hoop hier alles te leren over de verschillende soorten, de zorg die ze nodig hebben etc.
Groetjes Cheyenne
Rim van Veldhuijsen
L1
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 18 jun 2023, 23:10

Bericht door Rim van Veldhuijsen »

CVDB schreef: zo 12 nov 2023, 21:18 Hallo,
Mijn naam is Cheyenne. Ik heb gisteren op Vivarium de stand van Coleoptera bezocht en daar ontdekte ik bij mezelf een fascinatie voor kevers. Nooit eerder mee bezig geweest, maar toen ik daar alle mooie exemplaren zag en een kever op mijn hand heb gehouden, voelde ik enorm veel enthousiasme. Ik begon te stralen en heb het de hele dag ook nergens anders meer over gehad. Dat gebeurt me niet zo vaak.
Ik ben lid geworden van dit forum om meer te leren over kevers en me goed in te lezen, zodat ik ze misschien zelf kan gaan houden/kweken. Ik hoop hier alles te leren over de verschillende soorten, de zorg die ze nodig hebben etc.
Groetjes Cheyenne
Welkom! Leuk dat je er zo snel bij bent. Rozenkevers zijn makkelijk om mee te starten. Verder even kijken op het forum bij beginnerssoorten en caresheets.
P. Marginata
P. Prasina
Ph. Muelleri
E. Hornimanni
Pr. Spec. cyanochlora
S. Guttata
Prionotheca Coronata
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Cheyenne,

Welkom op het forum!
Nou, je bent dus duidelijk besmet met het kevervirus. Pas maar op, want daar is moeilijk van af te komen! :D
Je hebt natuurlijk al begrepen dat er best een behoorlijk aantal leuke keversoorten zijn die je kan houden. Heel goed dat je je eerst hier gaat inlezen en dan besluit hoe je verder gaat. Gelukkig staat het forum bol van de informatie. Mocht je toch nog iets anders willen weten dan vraag je het gewoon.
Veel plezier hier.

Pim
Plaats reactie