Ik wil me even voorstellen!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Jurre74
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 20 okt 2023, 14:23

Ik wil me even voorstellen!

Bericht door Jurre74 »

Goedemorgen allemaal, ik ben Jurre en kom uit Nijkerk. Ik kweek oa springspinnen. Daarnaast heb ik nog een hoop andere dieren, 3 honden, 6 katten, vogels buiten in de volière, gifkikkers, gekko's, vogelspinnen en sinds een week of 3 nu een aantal soorten kevers en larven. Chlorocala africana africana, Mecynorhina torquata ugandensis, Pachnoda epphippiata flaviventis, Eudicella hornimani, Protaetia formosana en Phalacrognathus muelleri. De laatste 2 zijn per ongeluk in mijn bezit gekomen omdat mijn order naar Spanje is gestuurd en andersom. Ik hoop en denk hier veel te gaan leren van deze interessante en mooie dieren!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Jurre,

Leuk dat je jezelf aangemeld hebt op het forum. Welkom!
Je hebt inderdaad al een hele hoop dieren in huis zeg. Qua kevers kan je hier gelukkig jouw hart ophalen en mocht je nog wat extra informatie willen hebben dan kan je altijd jouw vragen hier stellen uiteraard.

Pim

P.S. De Pachnoda soort die je hebt is waarschijnlijk Pachnoda sinuata flaviventis en niet Pachnoda ephippiata flaviventis. De laatste soort bestaat namelijk niet. ;)
Capsicum
Moderator
Berichten: 337
Lid geworden op: za 02 jan 2021, 15:07

Bericht door Capsicum »

Hoi Jurre,

Leuk dat je je op het forum hebt aangemeld! Je hebt een mooie beestenboel en je kunt hier erg veel vinden over je nieuwe kevers.
Veel plezier,

Arie
Plaats reactie