hoi hoi ik ben mark van M.v.D Terrarium-Design

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
mark078
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: do 28 jan 2010, 21:54

hoi hoi ik ben mark van M.v.D Terrarium-Design

Bericht door mark078 »

een goede dag allemaal

ik ben mark en ik hou al 14 jaar reptielen amfibieën en insecten
het is begonnen met een paar hagedissen en daarna volgde er al snel een paar slangen
na een paar jaar begon ik met slangen te kweken en met succes van de 11 eieren kwamen er 8 uit
na die tijd was ik helemaal verkocht en in een paar jaar had ik z,n 26 verschillende soorten dieren
op een gegeven moment kwam op het idee om een paludarium te maken na me er een hoop in verdiept te hebben begon ik met bouwen met het resultaat een paludarium van 160 cm lang 80 cm diep en 240 cm hoog met een water val van 1.30 cm ik vond het zo leuk dat ik er mijn werk van wilde maken en nu ik heb sinds 2 jaar een bedrijf genaamd m.v.d terrarium-design
m.v.d houdt zich vooral bezig met het inrichten en onderhouden van terrariums paludariums en aqariums
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Leuk man van je hobby je werk kunnen maken ! Welkom !
Gebruikersavatar
Annette
L3
Berichten: 114
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 11:11

Bericht door Annette »

Hoi Mark,

Eindelijk...! :D Duidelijk een uit de hand gelopen hobby die toch nog van pas komt!
Mecynorhinella ugandensis, Mecynorhinella polyphemus confluens, Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Pachnoda aemula, Pachnoda sinuata flaviventris, Pachnoda marginata peregrina, Chlorocala africana africana, Chlorocala africana oertzeni,
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Welkom Mark!
We zijn dat geval voor Niger nog aan het uitzoeken. Leuk om je te spreken afgelopen zaterdag. Lukt het met de Pachnoda's?
Oh ik heb je overigens ook toegang tot de rest van het forum gegeven, dus leef je uit. :D
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Saerchy
L3
Berichten: 132
Lid geworden op: za 10 okt 2009, 11:07

Bericht door Saerchy »

Welkom Mark,

Je paludarium klinkt prachtig :D
Heb je er misschien foto's van?
Mecynorhinella ugandensis
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata
Gebruikersavatar
rottie
L2
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 20:03

Bericht door rottie »

Welkom Mark,laat de fotootjes maar komen.
dgv eric ;)
Plaats reactie