Hoi!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Silver
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 04 jan 2013, 22:39

Hoi!

Bericht door Silver »

Hallo allemaal,

mijn naam is Sil, ben 25 en woonachtig in Den haag. Ik ben sinds een paar maanden begonnen met het houden van kevers (Pachnoda marginata).
Ik ben dol op dieren en heb daarom ook 4 katten, 2 chinchilla's, een klein aquarium en de keverbak :). Ik volg de opleiding dierenverzorger recreatiedieren en werk op vrijwillige basis bij het asiel op de kattenafdeling.

Ik heb dit forum al meerdere malen bekeken om steeds te checken of ik alles wel goed doe mbt de kevertjes.
Het aanmaken van een account leek mij daarom wel wat handiger :).

Gisteren is mijn eerste kever uit zijn cocon gekomen, maar ik vrees dat dat de enige is :(. Ik heb nu nog steeds 2 dola's (ze zien eruit alsof ze het niet meer gaan redden). Maar.... de eerste die is er, en ik hoop dat er nog vele mogen volgen!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Sil,

Welkom op het forum! Leuk dat je met kevers begonnen bent. Dola's zijn inderdaad goed om mee te starten. Hopelijk blijft het niet bij 1 imago, maar zullen er velen volgen. Er is veel informatie hier te vinden, dus veel plezier!

Pim
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

Welkom
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Goeiedag Sil en hartelijk welkom op het forum ! Gefeliciteerd, het is altijd een speciaal moment... je allereerste kever die uitkomt :-) De rest zal vanzelf volgen. Gelukkig kunnen de Pachnoda's best oud worden (voor een kever dan he) en zo zal hij/zij binnen enkele weken door rest van de familie kunnen begroeten. Weet je al of je een mannetje op vrouwtje hebt ? Bij de man loopt er over de lengte van zijn buik een groef (zodat ie niet van zn meisje af glijdt).
Plaats reactie