Hallo!

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Thijs_vivarium
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 09:43

Hallo!

Bericht door Thijs_vivarium »

Hoi allemaal.

Ik heb me hier zojuist ook even aangemeld. Ik ben crewmember van Vivarium en na het zien van het aanstekelijk enthousiasme van dit forum op de beurs wilde ik ook hier eens even sfeer proeven en rondneuzen, en wellicht wat reacties lezen n.a.v. ons evenement afgelopen weekend om plus en leerpunten mee te nemen naar volgend jaar!

groeten,
Thijs.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ha Thijs en welkom ! Er waren eigelijk alleen maar plus punten ! Vond het erg netjes en goed verzorgd voor standhouders en de communicatie was super ! Ha ha was aangenaam verrast door het stuk fruit tussen de middag, het zijn die kleine dingen die het hem doen ;) Het was een groot succes en wij zijn erg in onze nopjes met de kans die we van jullie kregen. volgend jaar zijn wij er zeker weer bij, zijn nu al aan het overleggen en plannen :mrgreen:
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

Goeiemorgen Thijs!

Welkom op het forum,
zoals Hansje Pansje ook al schreef wij zijn laaiend enthousiast en supertrots, vooral supertrots 8-)
Je hebt inmiddels toegang tot het forum ;)
Veel plezier hier en tot 2012 :lol:
Je eigen gras is groener dan je denkt
Gebruikersavatar
Annette
L3
Berichten: 114
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 11:11

Bericht door Annette »

Hey Thijs,

Welkom hier. De beurs was echt super. Zelf een dagje daar gestaan en vond de uiteenlopende reacties van mensen echt heel grappig. De een griezelt, de ander laaiend enthousiast. Dan is het de kunst om griezelende mensen ook enthousiast te krijgen :) Echt super leuk!
Mecynorhinella ugandensis, Mecynorhinella polyphemus confluens, Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Pachnoda aemula, Pachnoda sinuata flaviventris, Pachnoda marginata peregrina, Chlorocala africana africana, Chlorocala africana oertzeni,
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Thijs,

Inderdaad waren wij enorm blij met de kans die wij kregen om op de beurs te mogen staan. Ik heb ook Marco bedankt voor de posters, banners en de kans op zich. Ik sluit me geheel aan bij de andere forumleden die er gestaan hebben, want de verzorging door de crewleden was uitermate goed. Ook ik was verrast door het fruit 's middags, de koffie en helemaal door de niet-aflatende vriendelijkheid van de crewleden! Echt top. We hebben ons allemaal welkom gevoeld en dat helpt enorm. Nogmaals bedankt voor de leuke beurs en julie hulp.

Groeten,

Pim
Thijs_vivarium
Ei
Berichten: 3
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 09:43

Bericht door Thijs_vivarium »

:D

Jullie bedankt vooral. Voor dit soort reacties en blije mensen doen we het :!: (en omdat we allemaal een paar steken los hebben waarschijnlijk)
Midas
L1
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 15:18

Bericht door Midas »

Welkom op het forum
Vivarium was echt een succes ;)
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Hoi Thijs leuk dat je ook aangemeld was, Vivarium was voor ons de eerste beurs en het ging fantastisch. Echt een evenement om nooit meer te vergeten! Bedankt voor de kans die je ons hebt gegeven!
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Plaats reactie