Hansje Pansje

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Hansje Pansje

Bericht door Hansje Pansje »

Hoi hier Hansje Pansje, sinds een aantal weken trotse bezitter van 2 volwassen dames, 3 coconnen en 1 L3 larf Eudicella gralli hubini. Ik kom wat kevers betreft net kijken. Deze heb ik gekregen van iemand waar ze weg moesten. Hier hoop ik de nodige informatie te vinden betreft hun verzorging.
Laatst gewijzigd door Hansje Pansje op wo 24 feb 2010, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Geweldig! Altijd leuk om nieuwe hobbisten te ontmoeten. Ik heb je toegang geven tot de rest van het forum.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Bedankt !
Gebruikersavatar
Saerchy
L3
Berichten: 132
Lid geworden op: za 10 okt 2009, 11:07

Bericht door Saerchy »

Welkom en veel succes! :)
Mecynorhinella ugandensis
Pachnoda fissipuncta aemula
Eudicella trilineata interruptefasciata
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Na een lange afwezigheid in de digitale omgeving denk ik dat ik mij nog maar eens opnieuw moet voorstellen. Er zijn inmiddels best alweer een hoop nieuwe kever enthousiastelingen bij gekomen die ik niet ken maar zij mij ook niet. Sinds 2009 ben ik bij het forum actief maar de laaste paar jaar door persoonlijke omstandigheden veel minder tot niet actief op het forum. Pim bedankt voor al die tijd dat jij er wel was ! Overigens op Vivarium, ben ik wel elk jaar knetter hyper actief aanwezig geweest. Voor diegene die er geweest zijn, die krullenbol dat ben ik. Ik heb de hobby de laaste jaren op een heel laag pitje gehad en had vorig jaar zelfs voor het eerst even geen kevers :shock: Er loopt, kruipt, vliegt of schurkt altijd wel ergen een insectenbeestje door een van de bakken maar geen kever was wel even een dieptepuntje. Inmiddels hoop ik binnenkort weer eens mn eerste larven te gaan aanschaffen. De terrariums zijn nu nog even bezet met andere beestjes maar er staan genoeg samla's klaar voor larven. Kortom je gaat mij hier weer wat vaker zien rondhangen !
Gebruikersavatar
Nathan
Imago
Berichten: 211
Lid geworden op: ma 04 nov 2019, 18:15

Bericht door Nathan »

Heel fijn om ervaren kwekers hier actief te zien.
Voor beginners zijn alle tips and tricks zeer waardevol.
Zeker de uitgebreide kweekverslagen geven een mooi beeld hoe de hele cyclus gaat.
En natuurlijk alle bijbehorende ups and downs.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Vind het ook wel leuk om te zien wat een vogelvlucht het flake soil en dergelijke genomen heeft. Er zijn veel ontwikkelingen op het gebied van keveren (ja ja het werkwoord van een steeds groter wordende groep kever enthousiastelingen). Maar de hobby zelf heeft ook een fikse spurt genomen de laaste jaren. Hoe meer zielen hoe meer vreugde :D
Maurice
Lamprima adolphinae
Berichten: 1365
Lid geworden op: di 28 mei 2019, 12:50

Bericht door Maurice »

Welkom terug dan maar
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Heeyy jou ken ik :D . Ik weet je naam niet maar ik weet wel dat je me in het begin van mijn keverafdeling hebt geholpen. Je bent nog niet vergeten :lol:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

:D Kijk dat zijn leuke berichten !!! Geweldig om mensen aan het keveren te krijgen !!! Hoe loopt de uit de hand gelopen hobby nu ?
Plaats reactie