Kevers voor op de stand

Alles over Vivarium 2019, waar het forum weer zal staan met een mooie stand en een nog groter Insectenplein! Wederom in het Autotron Rosmalen.
Maurice
Lamprima adolphinae
Berichten: 1365
Lid geworden op: di 28 mei 2019, 12:50

Bericht door Maurice »

Zien er top uit Bas
Gebruikersavatar
Koejj90
Imago
Berichten: 203
Lid geworden op: di 24 nov 2015, 17:14

Bericht door Koejj90 »

Dit jaar waarschijnlijk niet veel kevers rond die periode. De Xylotrupes beckeri zijn nu flink aan de leg, maar tegen november zullen er niet veel meer over zijn vrees ik.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hopelijk hebben anderen nog wel wat zitten en willen ze laten zien, anders wordt het een karige bedoening op de stand. :?
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Over dik drie weken begint Vivarium weer. We hebben nog steeds extra kevers nodig om de 6 grote terraria te vullen. Qua logistiek zal het ook nog wat werk zijn, dus horen we graag nu al of anderen nog wat kevers (over) hebben om die twee dagen te showen aan het publiek en ze versteld te laten staan van hun schoonheid. Wie heeft nog wat?
Maurice
Lamprima adolphinae
Berichten: 1365
Lid geworden op: di 28 mei 2019, 12:50

Bericht door Maurice »

Hoi Pim.
Het enige wat ik je kan aanbieden zijn een paar pachnoda imago's.
Gewoon de "standaard" soort zeg maar😉
Gebruikersavatar
Benjamin
Pop
Berichten: 154
Lid geworden op: wo 13 mar 2019, 15:34

Bericht door Benjamin »

Ik heb nog wel een lading dicronorrhina derbyana layardi larven voor je, volgende week weet ik hoeveel. Ik weet niet of jullie die ook kunnen gebruiken? Tegen die tijd geen imago's meer dus daar kan ik je niet aan helpen.
ArthurV
L1
Berichten: 21
Lid geworden op: vr 16 mar 2018, 22:18

Bericht door ArthurV »

Hoi Pim,

Ik ga ervan uit dat ik tegen die tijd nog wel een stuk of 10 MTU mannen mee kan nemen naar Vivarium. En natuurlijk weer tientallen chlorocala africana :D
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Benjamin schreef: do 10 okt 2019, 18:51Ik heb nog wel een lading dicronorrhina derbyana layardi larven voor je, volgende week weet ik hoeveel. Ik weet niet of jullie die ook kunnen gebruiken? Tegen die tijd geen imago's meer dus daar kan ik je niet aan helpen.
Benjamin, voor de startersets hebben we ook altijd larven nodig, dus dat zou mooi zijn. Normaliter gebruik ik mijn eigen larven daarvoor, maar nu heb ik weinig overschot zitten helaas.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

ArthurV schreef: zo 13 okt 2019, 21:10Hoi Pim,
Ik ga ervan uit dat ik tegen die tijd nog wel een stuk of 10 MTU mannen mee kan nemen naar Vivarium. En natuurlijk weer tientallen chlorocala africana :D
Hoi Arthur,
Dat zou mooi zijn. Dat vult de bakken ook weer een beetje. Vrijdag gaan we de dieren in de bakken zetten, zodat ze zaterdagochtend er al goed in zitten. Alvast bedankt!
Maurice
Lamprima adolphinae
Berichten: 1365
Lid geworden op: di 28 mei 2019, 12:50

Bericht door Maurice »

Heb nog wel wat aoutii (miljoenpootjes)
Plaats reactie