Netjes voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Eva
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 12 mei 2019, 11:17

Netjes voorstellen

Bericht door Eva »

Hallo, mijn naam is Eva ik ben 27 en kom uit zutphen.
Ik heb nog geen kevers maar ben hier wel in geïnteresseerd.
Mijn idee was om mij hier eerst goed in te lezen voor ik over ga op aanschaf van benodigdheden en de diertjes zelf natuurlijk.

Huisdieren heb ik wel. Een hond (poedel), 2 los lopende konijnen (angora), 2 vogeltjes en een aquarium met blue dream garnalen.

Voor de rest tover ik mijn huis langzaam om in een jungle met inmiddels al meer dan 100 planten in mijn woon kamer.

Ik hoop hier veel informatie op te doen om zo te ontdekken welk soort het beste bij mij past en hoe ik deze moet verzorgen. Voor de rest hoop ik op mooie foto's van terrarium of vivariums om zo ideeën en inspiratie op te doen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Eva,

Bedankt voor het voorstellen. Welkom op het forum.
Een heel goed idee om je eerst in te lezen voordat je aan de hobby begint. Jouw huis lijkt al vol te staan, maar kevers zullen er wel bij kunnen. Heel veel leesplezier hier met de vele informatie die er te vinden is.

Pim
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom! :D
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Hoi Eva,

Jouw huis klinkt nu al tof! Hopelijk ziet mijn huis er ooit ook als een jungle uit; heb wel veel planten maar niet veel grote planten en het is ook niet echt een geheel. Wel heb ik ook veel beestjes ;-)
Live, Larf, Love
deneesi
Ei
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 03 mar 2019, 18:13

Bericht door deneesi »

Hoi Eva! Welkom op het forum. Je maakt me trouwens wel heel nieuwsgierig naar je woonkamer... :lol:
Cyprolais Aurata | Pachnoda marginata | Mecynorhina Torquata | Oryctes Nasicornis | En hopelijk meer binnenkort!

Instagram @vitabeetle
Plaats reactie