Hallo,

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
skappa51
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: do 28 mar 2019, 11:32

Hallo,

Bericht door skappa51 »

Hallo allemaal,
Ik ben Chris en ik ben 32jaar, na een lange tijd vissen gehouden te hebben en sinds een jaartje overgestapt naar paludariums, wil ik nu een extra bak erbij met kevers.
Nu heb ik rond gekeken naar kevers en kon ik zo gauw niet vinden waar ik deze kever in Nederland kan aanschaffen.
De bak wordt in een woestijn stijl, dit houdt in een bodem van zand, ruwe stenen, cactussen en wat dood hout.
De kever die ik zou willen is een Asbolus Verrucosus, ofwel de desert ironclad beetje of blue death feigning beetle.
Erg veel informatie via Nederlandse kanalen is hier niet over te vinden.

is er iemand die mij in de goede richting kan wijzen voor het aanschaffen van de kevers?
Per hoeveel zou je deze het beste kunnen houden?
gaat om een bak van 60-80cm

alvast bedankt
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom!
Je hoeft het één natuurlijk niet per se voor het andere te vervangen *kijktomzichheenindekamernaarallebakken* :lol:
De soort die je noemt ken ik niet, dus je vraag daarover laat ik over aan de meer ervaren beetlenuts hier :D
🪲 Beetlegems 🪲
deneesi
Ei
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 03 mar 2019, 18:13

Bericht door deneesi »

Hoi! Welkom op het forum! Wij hebben ook erg lang gezocht naar de blue death feigning beetle, maar helaas nergens kunnen vinden. Volgens mij mogen deze kevertjes Amerika ook niet uit...
Cyprolais Aurata | Pachnoda marginata | Mecynorhina Torquata | Oryctes Nasicornis | En hopelijk meer binnenkort!

Instagram @vitabeetle
Plaats reactie