Adriaan (Arnhem)

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Gebruikersavatar
adriaan
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: di 11 jul 2017, 12:04

Adriaan (Arnhem)

Bericht door adriaan »

Hoi allemaal,

ik ben Adriaan, net de 50 gepasseerd en woon in de omgeving van Arnhem. Op het gebied van terraria kan ik je van alles vertellen maar op het gebied van kevers helemaal niets. Dus dat wordt voorlopig inlezen en vooral veel opsteken van ervaringen van mede forum-leden, natuurlijk veel vragen stellen (en ja af en toe vragen naar de bekende weg... :D ). Het voornemen is over een paar maandjes te beginnen met een eenvoudig soort kever om ervaring op te doen en daarna......?? wie weet
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Adriaan,

Welkom op het forum. Je weet alles van terraria? Hoe komt het dat je er alles van weet? Maak je ze zelf? Of heb je er veel? Ik ben benieuwd om jouw verhaal te horen.
Over kevers kan je hier uiteraard alles vinden en als het er niet staat is er altijd wel iemand die het je wil vertellen. Heel veel plezier hier op het forum.

Pim
Gebruikersavatar
adriaan
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: di 11 jul 2017, 12:04

Bericht door adriaan »

Zelf maken doe ik niet dat laat ik liever aan de profs over die het netter kunnen en vaak ook tegen minder geld (tenzij je aan gratis glas kunt komen)
Maar inrichten en het houden van hagedissen, spinnen, slangen, slakken en kreeften doe ik al een 20 jaar.

gr Adriaan
Sjoerd Ellenkamp
L1
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 okt 2016, 08:23

Bericht door Sjoerd Ellenkamp »

Hallo Adriaan,

Waar om Arnhem woon je? Arnhem en omgeving zijn goed vertegenwoordigd. Zelf kom ik uit Driel.

Ik heb een beetje dezelfde achtergrond al jaren in de terrarium hobby en recent in de kevers.

Veel lees en leer plezier.

Groeten Sjoerd
Gebruikersavatar
adriaan
Ei
Berichten: 9
Lid geworden op: di 11 jul 2017, 12:04

Bericht door adriaan »

om precies te zijn Westervoort
Gebruikersavatar
Angelique83
Ei
Berichten: 13
Lid geworden op: ma 26 jun 2017, 21:06

Bericht door Angelique83 »

Welkom op het forum x
"Don't tell me that the sky is the limit, when there are footprints on the moon."
Plaats reactie