Vivarium online test

Alles over Vivarium 2020, dat deze keer online plaatsvindt. WIj zullen een aantal filmpjes laten zien en live in de Vivarium studio aanwezig zijn.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Mirkku schreef: ma 13 jul 2020, 11:15Leukste stukje wil ik nog wel een keer terugkijken :)
Dat leukste stukje duurt exact 16 seconden, dus waar wacht je nog op? :lol:
Gebruikersavatar
Koejj90
Imago
Berichten: 203
Lid geworden op: di 24 nov 2015, 17:14

Bericht door Koejj90 »

Groot deel gekeken, ben heel benieuwd hoe het gaat zijn straks. Ik hoop dat er dan naast de vissen en aquaria ook wat meer aandacht uitgaat naar de andere onderdelen (reptielen en natuurlijk insecten).
Maar de plannen zijn zeker interessant
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hallo Karen,
Zoals in dit topic Coleoptera-forum op Vivarium uiteengezet wordt zullen we met het forum live aanwezig zijn, dus zal er wel degelijk aandacht zijn voor insecten. Naast onze aanwezigheid zullen we ook een forumpagina organiseren uiteraard. Als je ideeën hebt om insecten nog meer op de kaart te zetten dan horen we het graag.
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Coleoptéra is wel echt gaaf :D (fragment gezien ;-)) ook nog even de tour bekeken, want ik vind aquaria tegenwoordig ook wel heel vet... heb er zelf 2,5!
Live, Larf, Love
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Mirkku schreef: do 16 jul 2020, 09:32 Coleoptéra is wel echt gaaf :D (fragment gezien ;-)) ook nog even de tour bekeken, want ik vind aquaria tegenwoordig ook wel heel vet... heb er zelf 2,5!
Wow, nu maak je me heel nieuwsgierig. Hoe zien 2,5 aquaria er uit? :lol:
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hansje Pansje schreef: ma 13 jul 2020, 19:48 Het was een stuk korter dan verwacht, de uitzending.
Het was een test-uitzending, om te zien tegen welke technische problemen ze zouden aanlopen. Het was nooit de bedoeling om een dagvullend programma te maken. Als je het zo bekijkt is een twee uur durende uitzending best lang hoor.
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Pim schreef: do 16 jul 2020, 10:21
Mirkku schreef: do 16 jul 2020, 09:32 Coleoptéra is wel echt gaaf :D (fragment gezien ;-)) ook nog even de tour bekeken, want ik vind aquaria tegenwoordig ook wel heel vet... heb er zelf 2,5!
Wow, nu maak je me heel nieuwsgierig. Hoe zien 2,5 aquaria er uit? :lol:

Ik wist dat iemand er iets over zou zeggen ;-) De 0,5 is omdat het een paludarium is, met in het water garnaaltjes! Zal eens kijken of ik ze op de foto kan zetten en ergens kan plaatsen.
Live, Larf, Love
Plaats reactie