De eerste NL keverbeurs! Coleoptera, Houten 23-11-2013

Alles over de eerste keverbeurs in Nederland
Beheerders
Beheerder
Beheerder
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 19:28

De eerste NL keverbeurs! Coleoptera, Houten 23-11-2013

Bericht door Beheerders »

Vers van de pers:

Na een lange tijd (een paar jaar) erover gepraat te hebben gaat het er eindelijk van komen.
We gaan de eerste Nederlandse keverbeurs "Coleoptera" organiseren! :D

De eerste Nederlandse keverbeurs zal plaatsvinden op zaterdag 23 november a.s. op de Nieuwe Schaft 7a te Houten. De keverbeurs zal redelijk kleinschalig van opzet zijn, aangezien we nog niet weten hoeveel animo er voor is. In een ander topic (viewtopic.php?f=33&t=2314) is al gebleken dat er animo is voor zo'n beurs, maar we willen graag weten hoeveel mensen er bij benadering komen en hoeveel er een tafel zouden willen hebben. De toegangsprijs en tafelprijs zijn trouwens GRATIS.

Het is de bedoeling dat we elkaar in persoon kunnen ontmoeten, informatie kunnen uitwisselen, kevers en spullen kunnen aanbieden, maar bovenal elkaar in een ongedwongen sfeer kunnen spreken. Het zal te vergelijken zijn met de spinnenbeurs in Harmelen, die ook kleinschalig is.

Graag even hieronder melden of je van plan bent om te komen. Als je een tafel zou willen hebben, meld dat dan bij aanmelden@coleoptera-forum.nl. Voorinschrijving is noodzakelijk, zodat we de beperkte hoeveelheid tafels kunnen toewijzen en dus niemand hoeven teleurstellen op de dag zelf. Vermeld dan ook graag wat je denkt mee te brengen. Dat helpt ons bij de planning.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

De beheerders

P.S. De bezoekers maken, naast een leuke dag, kans op een leuke verrassing!
Bijlagen
image.jpg
Bahamut
Moderator
Berichten: 1289
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 03:17

Bericht door Bahamut »

Nou dat is snel seg! Is dat 23 november van dit jaar nog?
Dan komt mij jammer genoeg niet goed uit, dan zit ik in Hasselt. :( Sorry!
Gebruikersavatar
Mike
Brachinus crepitans
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 16:34

Bericht door Mike »

Het klinkt heel leuk, ik hoop erbij te kunnen zijn ! Met per ongeluk wat geld in mijn portemonnee :lol:
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Mocht je al weten wat je wilt aanbieden of wilt ruilen tegen andere beestjes kun je dat hier ook al kenbaar maken ;-)
Beheerders
Beheerder
Beheerder
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 19:28

Bericht door Beheerders »

UPDATE: zie in eerste bericht - toegang en tafels zijn gratis. Voor tafel wel graag voorinschrijven bij aanmelden@coleoptera-forum.nl.
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Helaas gaat mij dit niet lukken...
michel74
L1
Berichten: 34
Lid geworden op: do 03 mar 2011, 00:01

Bericht door michel74 »

Als het even kan ben ik van de partij!
Pachnoda sinuata
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

Ik kan niet komen, heb dan een turnwedstrijd. Binnenkort heb ik wel wat larvenen misschien poppen en imago's te koop. Larven van de oryctes nasicornis grypus en de rest van eudicella euthalia bertherandi. Dit omdat ik ga minderen door te weinig tijd ivm school. Ik houd dan alleen nog mijn eudicella gralli hubini kweek.
Gebruikersavatar
Sharon
Parend imago
Berichten: 278
Lid geworden op: zo 27 mar 2011, 15:38

Bericht door Sharon »

Jammer dat ik het nu pas lees, iets te kort vooraf... Wij zitten midden in de verbouwingen dus ik moet thuis zijn voor enkele aannemers.. =( Jammer. Maar heel veel succes en ik verwacht foto's hoor!

Btw, erg lang geleden dat ik hier nog geweest ben :oops: Heb momenteel ook helemaal geen kevertjes meer door deze drukke periode thuis.
Cyprolais aurata
Cyprolais hornimani
Pachnoda aemula
Pachnoda marginata peregrina
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Een verhuizing/verbouwing is ook niet de meest ideale plaats voor de kevers. Er zijn al diverse leden die dit ondervonden hebben helaas :(
Plaats reactie