Critter

Hier kun je alle algemene vragen en informatie over kevers plaatsen
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Een pakje dat op maandag vanuit Belgie is verstuurd had er vandaag toch echt moeten zijn... Helaas. Dat wordt een mailtje met mijn rekeningnummer aan Critter. Jammer. Meer zeg ik er op dit moment maar niet over.......
Beheerders
Beheerder
Beheerder
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 27 jan 2012, 19:28

Bericht door Beheerders »

Bas en Ewoud,

Jullie hebben allebei nog geen pakketje/geld van Critter gekregen vandaag? Maandag zou alles verstuurd zijn, dus vandaag zou alles er moeten zijn, volgens ons. Als het er bij jullie allebei niet is horen wij het graag en krijgt Critter helaas voor hem een ban op dit forum. Hij had beloofd alles op te lossen en moet die belofte dan ook waarmaken. Zo niet, dan hoort hij niet op dit forum.

Groeten,

Beheerders Coleoptera-Forum
critter
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 22:30

Bericht door critter »

hallo
Ewoud heb ik vergoed en bewijsje van betaling gemaild
van Bas heb ik nog niets gehoord voor het financieel op te lossen

david
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Het kan aan mij liggen, maar als jij mij vertelt dat je maandag een pakketje verzonden hebt, waarom zou ik dan contact met jou opnemen voor een financiële vergoeding? Tot nu toe verkeerde ik nog altijd in de veronderstelling dat er een pakketje aan zat te komen. Maar blijkbaar heb je dus weer niets verzonden. Voor de derde keer op rij..

Ik zal je mijn rekeningnummer sturen in een persoonlijk bericht en dan zie ik wel wat er gebeurt.
critter
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 22:30

Bericht door critter »

Hallo
Ik weet het ook.niet meer daarom dat ik.zowiezo vergoeding geef of de larven nu komen.of niet
Moet er niet aan verdienen.zolang julie.maar vergoed zijn
Zowel Bas als Ewoud is vergoed nu

Mvg
ewoud
Dynastes granti
Berichten: 451
Lid geworden op: za 17 apr 2010, 11:54

Bericht door ewoud »

Ik heb inderdaad een bewijsje van betaling gehad. Ik kijk nog op mijn rekening of het geld is binnen gekomen, maar daar ga ik wel vanuit nu. Wat dat betreft is er dan uiteindelijk toch een oplossing gekomen.
Gebruikersavatar
bas
Mecynorhina torquata ugandensis
Berichten: 759
Lid geworden op: do 15 nov 2012, 14:26

Bericht door bas »

Zojuist is het geld inderdaad binnen gekomen. Dank daarvoor.

David, ik hoop voor je dat je je zaken op orde krijgt. Het zou zonde zijn voor deze hobby als zich nog meer van dit soort ongeregeldheden voordoen. Mocht ik nog larven binnen krijgen, zoals je aangeeft, zal ik het geld weer terug overmaken.

Groeten,

Bas
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ik ben blij dat dit uiteindelijk toch nog opgelost is.
critter
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: zo 31 aug 2014, 22:30

Bericht door critter »

Aan iedereen nog eens sorry wat er gebeurd is

Mvg david nijs
Soraya
Ei
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 14 mar 2014, 12:52

Bericht door Soraya »

Nu ik deze berichtjes lees wil ik toch ook even mijn ervaring met David delen...
Ik had in september een oproepje geplaatst hier, omdat ik een mannetje voor mijn M. ugandensis vrouwtje zocht. David reageerde op 28 september hierop dat hij er eentje over had (wel apart dat hij mij die aanbiedt als hij ze blijkbaar net van Ewoud had gekocht). Ik hoefde niet vooruit te betalen, want zijn pakketjes kwamen meestal niet aan. In oktober nog een berichtje gestuurd, want ik had nog niks ontvangen. Hij had in het ziekenhuis gelegen voor een rugoperatie, hij zou het de volgende dag versturen (12 oktober inmiddels).
21 oktober nog maar een berichtje gestuurd of het pakketje al verstuurd was. 22 oktober een berichtje gehad dat hij ze gisteren op de post had gedaan. Ik vond het jammer, want door zo lang te wachten had het vrouwtje niet zo lang meer te leven. David bood me aan om dan gratis een vrouwtje op te sturen. Tot nu toe niks ontvangen en ik geloof ook niet dat hij iets verstuurd heeft. Mijn vrouwtje is deze week jammer genoeg dood gegaan:( Heb inmiddels 2 koppeltjes uit Duitsland. Ik had gelukkig nog niet betaald, maar ik doe geen zaken meer met David!
Plaats reactie