mannetje Eudicella Gralli Hubini

Stel je kevers voor, plaats foto's van je terraria en meer van dat soort zaken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

mannetje Eudicella Gralli Hubini

Bericht door Hansje Pansje »

Al een week lang hoorde ik hem aan zn cocon knagen en gisteren was het dan eindelijk zover ! Hopelijk houd mn vrouwtje het nog even vol, ze is al een heel stuk ouder. De foto is niet super duidelijk, heb met mn telefoon geschoten.

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Annette
L3
Berichten: 114
Lid geworden op: di 20 okt 2009, 11:11

Bericht door Annette »

Mooi beestje! Vorige week zijn er bij mij drie Eudicella smithi's geboren, leuke kerst verrassing. :)
Mecynorhinella ugandensis, Mecynorhinella polyphemus confluens, Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Pachnoda aemula, Pachnoda sinuata flaviventris, Pachnoda marginata peregrina, Chlorocala africana africana, Chlorocala africana oertzeni,
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Ja dat is een leuke kerst kado ! Ja het is echt genieten om te zien hoe ie eruit komt ! Gisteren was ie knetter druk, vandaag doet ie het wat rustiger aan. Beetje hangen, snacken en vrouwtje kijken... Ha ha een echt ventje dus !
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

He Hans, leuke foto's! Mooi beestje hoor.
Kun je de foto's alleen iets kleiner maken? Ik ben nu heen en waar aan het scrollen. Eventueel wil ik het voor je doen.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
charles
L3
Berichten: 138
Lid geworden op: di 29 sep 2009, 18:44

Bericht door charles »

Ja, ze zijn nogal groot uitgevallen, maar wel zeer mooie foto's. ;)
Phyllium's; Ph. bioculatum var. pulchrifolium, Ph. giganteum, Ph. westwoodii, Ph. sp. phillipines en Ph. ericoriai
Wata's; Extatosoma tiaratum, Heteropteryx dilatata en Eurycantha calcarata


site: http://www.phyllium.be
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Uhh verkleinen... ja... uhh... Was allang blij dat ik ze met mn "ik snap niks van computers en aanverwanten" via tinypics kon showen ! Ha ha dit al een heuse mijlpaal voor me! Maar als jij hem voor me zou willen verkleinen en me het dan ook nog eens uit kan leggen ivm een volgende keer; ja graag !
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Ik heb ze even aangepast. Je kunt een handleiding hier vinden: viewtopic.php?f=29&t=285. Het ziet er misschien even moeilijk uit maar als je het een keer gedaan hebt zal je zien dat het niets voorstelt. Als je er niet uit komt, stuur me een pb-tje. :D
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Bedankt !
Plaats reactie