Wie weet wat dit is (ongewenste gast)

Plaats hier de verschillende soorten die er zijn
Edwin
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:47

Bericht door Edwin »

Hallo Peter (is je naam denk ik)
Eerst bedankt voor je antwoord, het volgende ik heb alle (waren er 2 ha ha) planten al weg naar buiten.
Het probleem is denk ik ook, dat ik een siergrind vloer heb open structuur (niet geseald) dus ja elke dag goed stofzuigen, meer kan ik niet doen
Alle rijst, pasta granen alles is weg gegooid, we hebben er vandaag 10-05-11 weer ca 7 weg gehaald.
Overigens komt er een nieuwe vloer in plavuizen, heeft niet alleen te maken met die kever maar deze vloer vinden we al een hele poos niks.

Waar ik trouwens benieuwd naar ben welke gif gebruikt een profesioneel bedrijf tav wat ik koop in de winkel, want het bedrijf dat bij mij is geweest zegt.
Nee meneer met het spul dat u om de hoek haalt krijgt u het niet me weg, met andere woorden wat zij gebruiken wel? wat zou dat dan zijn.?
Of is het $$$$$$$$$
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Nou ik heb een keer samengewerkt met een Luxemburgse mottenexpert die een pot had met een cyaankalipatroon erin. Ooit speciaal ontwikkeld om insecten te doden en op te zetten.
Zoiets wordt mogelijk nog voor bedrijven verkocht (hoewel ik heel erg betwijfel of het in Nederland te krijgen is) maar absoluut niet aan particulieren.

Hetzelfde geld voor naftaline, ook een goedje wat vroeger vrij verkrijgbaar was en nu alleen door bedrijven kan worden ingekocht.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Edwin
Ei
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:47

Bericht door Edwin »

Ik heb even op internet gekeken maar volgens mij kan je dit idd heel moeilijk kopen en volgens mij is dit niet gezond ha ha, daar krijg je olifanten mee dood :lol:
Ik ben zo benieuwd waar die bedrijven het mee te lijf gaan (werkzame stof) ik denk niet met de door jou genoemde producten dan kan je volgens mij je huis niet meer in voorlopig

IK heb trouwens al een groot vermoeden waarmee ze het doen Spritex
Plaats reactie