voorstellen

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
pachnodabax
Ei
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 03 apr 2011, 16:10

voorstellen

Bericht door pachnodabax »

Hallo allemaal.
Sinds een paar jaar houd en kweek ik Pachnoda marginata peregrina - voor mij is dat een mooie, volwaardige terrariumsoort en geen voedseldier. Ik blijf me verbazen over de veelvormigheid en het enorme kleurenscala binnen de Cetoniidae. Op de Vivariumbeurs raakte ik in gesprek met iemand van de Coleopteraforum-stand en zij tipte me om eens een kijkje te nemen op dit forum.
Ik beleef veel plezier aan de verzorging van mijn Pachnoda's en ik wil mijn hobby graag uitbreiden met een paar andere soorten.
Groeten, Pachnodabax.
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom. hier zul je wel wat vinden ;)
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Welkom Pachnodabax (hoe kom je aan die naam? :lol: ),

Welkom op het forum. Leuk dat je al een paar jaar bezig bent met de Pachnoda's. Dat je met een van "onze" dames praatte op Vivarium en enthousiast raakte, ja dat is geen nieuws meer voor me. Die dames zijn enorm enthousiast. Leuk dat ze je heeft kunnen aansporen om jezelf hier aan te melden. Je kan hier veel informatie vinden over nieuwe soorten, dus je kan je hart ophalen. Zeker nu je toegang hebt tot de rest van het forum.

Veel plezier,

Pim
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Pachnodabax ! Wat leuk te horen dat je al zo lang bezig bent met kevers en nu ook het kever forum van Nl en Be hebt gevonden !
Plaats reactie