Hier ook maar eens rondkijken

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Laurens
L2
Berichten: 60
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 15:24

Hier ook maar eens rondkijken

Bericht door Laurens »

Hallo allemaal,

Ik zal me ook even voorstellen, ik ben Laurens de Mooij, 13 jaar oud, ik speel nu zes jaar lang cello (en een klein beetje piano), heb twee aquaria en ben ook op diverse aquarium-fora te vinden. Ik zit in de derde klas VWO, en dat is eigenlijk wel alles wat er te zeggen valt.
Ooit op school heb ik een - achteraf een beetje mislukt - project gestart samen met een vriend, dat resulteerde in een paludarium met roodkeelanolissen. Dat was dus niet echt geslaagd, en de bak staat nu leeg. Na wat te hebben rondgekeken dacht ik dat hier misschien wel een bak voor rozen van kan worden gemaakt, als ik me niet vergis vereisen die een stuk minder onderhoud. De bruikbare ruimte in de bak is 120×40×50, dus met een beetje geluk kan de hele kweek dan in deze ene bak plaatsvinden. Maar goed, meer daarover in een ander topic.
Dus, dat ben ik, en jullie zien me wel terug op de rest van het forum :mrgreen:

Laurens
Petra
Parend imago
Berichten: 769
Lid geworden op: di 03 mar 2009, 18:49

Bericht door Petra »

Hoi Laurens,

leuk voorstel-bericht heb je geschreven,
van harte welkom op het forum!

Je bak inrichten met rozen, ik vermoed dat je rozenkevers bedoelt?
Er is hier genoeg informatie te vinden en zowiezo zijn er genoeg mensen die je een heel eind op weg kunnen helpen.

Je hebt inmiddels toegang tot de rest van het forum,
veel plezier hier!
Je eigen gras is groener dan je denkt
Laurens
L2
Berichten: 60
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 15:24

Bericht door Laurens »

Oeps foutje :D rozenkevers idd.
Ik ga dan nu maar eens wat posten hier en daar :mrgreen:
Nog behoorlijk aan het inlezen hier...
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom Laurens ! Ja zo'n grote bak daar kun je me een partij rozenkevertjes in kwijt... Dan hoef je je niet druk te maken om een paar meer of minder. We zien je berichten wel verschijnen...
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Laurens,

Welkom hier op het forum. Leuk dat je zo'n grote bak hebt. Ook zie ik hier leuke mogelijkheden: wat te denken van een cellist bij de keverstand op een volgende beurs? Dat moet zeker de aandacht trekken!

Groeten,

Pim
Laurens
L2
Berichten: 60
Lid geworden op: do 31 mar 2011, 15:24

Bericht door Laurens »

Haha ja dat is een leuke :lol: maar ik heb nog vier andere fora om tevreden te houden :mrgreen: bovendien is het zo'n lawaai daar, heb ik op zijn minst een piano als begeleiding nodig daar :D
Ik ben trouwens wel weer even wakkergeschud door jullie stand, had al vaker nagedacht over Pachnoda's, en nu maar eens actie ondernomen :P
Nog behoorlijk aan het inlezen hier...
Plaats reactie