Ari

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
arigitsis
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: za 14 aug 2010, 22:17

Ari

Bericht door arigitsis »

Beste forummers,

Mijn naam is Ari, ik woon in Arnhem en ik heb tot een aantal jaren terug verschillende kevers gehouden: oa. Eudicella gralli, Dicronorrhina derbyana, Pachnoda marginata.
Tijdens mijn studie heb ik de hobby laten varen maar het lijkt me leuk om de draad weer op te pikken; lege terraria zijn ook maar lege terraria!
Gebruikersavatar
Hansje Pansje
Protaetia speciosissima
Berichten: 3763
Lid geworden op: za 28 nov 2009, 17:56

Bericht door Hansje Pansje »

Welkom en leuk dat je er weer mee aan de slag gaat ! Heb je al een idee met welk soort je gaat beginnen ?
arigitsis
Ei
Berichten: 7
Lid geworden op: za 14 aug 2010, 22:17

Bericht door arigitsis »

De Eudicella's heb ik altijd erg fascinerend gevonden, maar ook bijvoorbeeld Mecynorrhina lijken me het overwegen waard.
Het is natuurlijk ook afwachten wat er momenteel te vinden is!
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3124
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Ari,

Leuk weer eens een "oude" bekende tegen te komen! Welkom op het forum en heel veel plezier hier. Je hebt toegang tot de rest van het forum. Het moet niet al te moeilijk zijn om Eudicella of Mecynorhina te kunnen vinden hier.

Veel plezier,

Pim
Gebruikersavatar
Koen
Chalcosoma chiron
Berichten: 1200
Lid geworden op: za 08 mei 2010, 08:08

Bericht door Koen »

welkom
Gebruikersavatar
Peter
Parend imago
Berichten: 1366
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 17:28

Bericht door Peter »

Welkom Ari, je woont in een omgeving met meerdere keveraars! Dat komt natuurlijk ook wel een beetje door al die biologische scholen in de omgeving.
Trypoxylus dichotomus septentrionalis, Chlorocala africana oertzeni, Dicronorrhina derbyana layardi, Stephanorrhina princeps bamptoni, Cyprolais hornimanni, Pachnoda marginata peregrina, Mecynorrhinella ugandensis, Mecynorhina polyphemus confluens.
Plaats reactie