nieuw

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
pietertjj
L1
Berichten: 21
Lid geworden op: do 14 jan 2021, 23:43

nieuw

Bericht door pietertjj »

Hallo allemaal,
Ik ben een 18 jarige 1ejaars student aan de opleiding toegepaste biologie. ik heb een hele grote interesse en leerzucht naar insecten, ik word al enthousiast als iemand ook maar begint over iets in die trend. Ik ben nu sinds een week geleden begonnen met het houden van MTU kevers en hoop hier meer te leren over het houden en verzorgen van insecten en misschien zelfs nieuwe plekjes te vinden waar ik nieuwe soorten insecten kan krijgen.
Ik hoop veel van jullie te leren!

Groetjess!
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Superleuk! Waar heb jij de MTU gevonden? Ik heb zelf biologie gestudeerd in Wageningen, waar studeer jij? Vast pittig, in deze tijd beginnen met studeren?
Mocht je een paar wandelende takken willen, die heb ik wel voor je ;)

Groetjes,
Mirjam
Live, Larf, Love
pietertjj
L1
Berichten: 21
Lid geworden op: do 14 jan 2021, 23:43

Bericht door pietertjj »

Mirkku schreef: vr 15 jan 2021, 17:30 Superleuk! Waar heb jij de MTU gevonden? Ik heb zelf biologie gestudeerd in Wageningen, waar studeer jij? Vast pittig, in deze tijd beginnen met studeren?
Mocht je een paar wandelende takken willen, die heb ik wel voor je ;)

Groetjes,
Mirjam
Ik heb de larven via iemand die van zijn kweekje afwilde op marktplaats, heeft me ook goed geholpen met de nodige informatie over het houden van deze kevers. ik studeer nu zelf in Den Bosch, super leuke studie maar inderdaad wel lastig met deze omstandigheden maar gelukkig helpt mijn enthousiasme mij er doorheen.
Gebruikersavatar
Pim
Beheerder
Beheerder
Berichten: 3115
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 16:02

Bericht door Pim »

Hoi Pieter,

Welkom op het forum.
Leuk dat je met hulp al begonnen bent aan kevers. Hopelijk gaat alles goed. Zijn ze inmiddels al aan het verpoppen of zijn het nog larven?
Heel veel plezier hier.
Groetjes,
Pim
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom! :)
🪲 Beetlegems 🪲
Helico
Chrysina gloriosa
Berichten: 324
Lid geworden op: zo 31 jan 2021, 20:49

Bericht door Helico »

Welkom bij de leukste club van Nederland...


Helico.
Plaats reactie