Snirp snah

Stel je hier voor aan de andere gebruikers
Plaats reactie
Snirpsnah
Ei
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 mar 2019, 13:03

Snirp snah

Bericht door Snirpsnah »

Hierbij stel ik mezelf voor
Ik ben Hans Prins ik ben 19 jaar. Kom uit drachten. Op het moment heb ik de gewone pachnoda marginata Dit zijn mooie kevers en het overschot aan larven gebruik ik als lekker snack voor mijn reptielen. Ook heb ik wat larven van chlorocala africana oertzeni ik heb er nu nog 4 van en zoek eigenlijk naar nog een paar. Binnenkort krijg ik nog 2 kever soorten. Ik heb 10 larven van pachnoda fissipuncta en 10 larven van eudicella aethiopica besteld die komen ergens deze week binnen. Mijn andere reptielen Zijn 2 luipaardgekko's, 1 rhacodactylus auriculatus en 1 westerse haakneus slang. Ook heb ik een kleine Kolonie mesor barbarus mieren ook wel zaadmieren genoemd.
Gebruikersavatar
Lous
Beheerder
Beheerder
Berichten: 770
Lid geworden op: ma 25 jun 2018, 23:32

Bericht door Lous »

Hoi en welkom :D
Leuke verzameling dieren heb je!
🪲 Beetlegems 🪲
Gebruikersavatar
Mirkku
Cryptolaemus montrouzieri
Berichten: 571
Lid geworden op: wo 18 okt 2017, 12:06

Bericht door Mirkku »

Leuke beestjes! Welkom hier!
Live, Larf, Love
Snirpsnah
Ei
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 mar 2019, 13:03

Bericht door Snirpsnah »

bedankt voor het warme welkom.
deneesi
Ei
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 03 mar 2019, 18:13

Bericht door deneesi »

Hoi Hans,

Leuk dat je de chlorocala africana oertzeni larven hebt. Ik vroeg me eigenlijk af waar je deze vandaan hebt? Ze zijn ontzettend mooi en eigenlijk zoek ik ze zelf ook al even!
Cyprolais Aurata | Pachnoda marginata | Mecynorhina Torquata | Oryctes Nasicornis | En hopelijk meer binnenkort!

Instagram @vitabeetle
Snirpsnah
Ei
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 04 mar 2019, 13:03

Bericht door Snirpsnah »

deneesi schreef: wo 06 mar 2019, 19:53 Hoi Hans,

Leuk dat je de chlorocala africana oertzeni larven hebt. Ik vroeg me eigenlijk af waar je deze vandaan hebt? Ze zijn ontzettend mooi en eigenlijk zoek ik ze zelf ook al even!
Deze heb ik in houten op de beurs gevonden. Was een hobbyist die meerder soorten kevers kweekte was op dat moment op zoek naar een andere soort met ongeveer dezelfde benodigdheden. Ik kwam bij hem uit en mijn keus was meteen gemaakt.
Suzanne
L2
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 22 nov 2015, 16:48

Bericht door Suzanne »

Welkom en veel plezier met je kevertjes..

Oertzeni staat ook nog op mijn verlanglijstje. Heb nu de africana. Ook mooi soortje.


Groetjes
https://www.facebook.com/hoelagirl
Plaats reactie